مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 11:572022-07-16سياسي

فارس من| لجام گسیختگی حوزه ترجمه سبب صدور مجوز کتبی با مضامین شیطان پرستی است


صدور مجوز برای کتاب هایی با مضامین شیطان پرستی صدای کاربران خبرگزاری فارس را درآورده و در این راستا شورای هیأت نظارت بر کتاب قرار است برنامه هایی را اجرا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کاربران خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس من باعنوان چرایی صدور مجوز انتشار کتابی با مضمون شیطان پرستی در داخل کشور؟! عنوان کرده اند که در حوزه نشر، کتبی منتشر شده است که با توجه به سوابق شخصیت کتاب، باید بیشتر به آن توجه شود، مقولاتی که مؤلف یا موضوع آن درباره شیطان پرستی است.

این کتاب که با نام شیوه مارینا آبرامویچ دستور کارهای لازم برای شروع دوباره زندگی نام دارد و توسط چاپ و نشر نظر به چاپ رسیده است.

برای این که معلوم شود آبراموویچ در خود ایالت متحده چه اندازه جنجالی و البته منفور است، فقط به این نکته اشاره می کنیم که افشای ارتباطات این زن با مسئول کمپین انتخاباتی کلینتون در سال 2016، یعنی جان پودستا و برادرش تونی (در پرونده لو رفتن صدها هزار ایمیل مرتبط با پودستا) و دعوت از این دو برادر برای حضور در یکی از همان مهمانی های کذایی آبراموویچ موسوم به اسپیریت کوکینگ ، مثل یک زلزله فضای انتخاباتی آمریکا را تکان داد و کارشناسان سیاسی یکی از دلایل شکست غیرمنتظره هیلاری کلینتون را در انتخابات ریاست جمهوری آن سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| لجام گسیختگی حوزه ترجمه سبب صدور مجوز کتبی با مضامین شیطان پرستی است

فارس من| لجام گسیختگی حوزه ترجمه سبب صدور مجوز کتبی با مضامین شیطان پرستی است